پنهاني نيست كه مشتريان هنگام انتخاب يك فنجان قهوه يا يك ناهار سريع گزينه هاي زيادي را انتخاب مي كنند.
پنهاني نيست كه مشتريان هنگام انتخاب يك فنجان قهوه يا يك ناهار سريع گزينه هاي زيادي را انتخاب مي كنند. كافه شما حتي ممكن است يكي از بسياري از افراد در همان خيابان باشد. چگونه مي توان فضاي شما را از ميان جمعيت متمايز كرد? يك لوگو كافي شاپ منحصر به فرد كافي شاپ شما را از بقيه جدا مي كند. هر كافه قهوه مي فروشد اما هميشه كافه اي با بهترين لوبيا نيست كه بيشترين فنجان را مي فروشد. شلوغ ترين كافه محله اغلب يكي از بهترين مارك ها است. يك استراتژي مارك خوب فكر شده ، ضمن ارائه پيام واضح ، مشتريان را به كافه شما مي آورد. خواندن را ادامه دهيد تا در مورد قدرت برندسازي و چگونگي ايجاد يك استراتژي موثر برندسازي براي كافي شاپ خود اطلاعات بيشتري كسب كنيد.
هويت برند كافه خود را بشناسيد
هويت برند شما نقش مهمي در داشتن لوگويي منحصر به فرد براي نوع و سبك كافه شما دارد. بدون شناخت درست و كامل هويت برند خود، نمي توانيد شخصيتي براي كافه خود بسازيد. اين بدان معني است كه لوگوي كافه شما فاقد پيام مناسبي است كه به مشتريان شما ارسال كند.
كافه استراتژي مارك گذاري
چرا نام تجاري شما مهم است?توسعه نام تجاري شما به زمان و تلاش نياز دارد ، بنابراين به شما كمك مي كند تا بدانيد كه چرا براي رشد ضروري است. دليل ساده اين است كه مارك شما اين است كه مشتريان نسبت به تجارت شما چه احساسي دارند و احساس خوب باعث مي شود افراد بيشتري وارد شوند. هر مشاغل در حال حاضر نسخه اي از يك مارك را به جامعه خود نمايش مي دهد ، خواه آن را بدانند يا نه. اين وظيفه است كه صاحب مشاغل بتواند نام تجاري خود را توسعه داده و آن را كامل كند. مشتريان نه تنها با يك كروسان پوسته پوسته ، يك ريختن زيبا را خريداري مي كنند. آنها همچنين براي مارك شما پرداخت مي كنند. كافه ها و رستوران ها براي ادامه فروش به مشتريان مكرر بستگي دارند. هويت تجاري قوي در اينستاگرام ، فيس بوك و فروشگاه هاي داخلي باعث مي شود افراد به شناسايي مأموريت و بازگشت شما بپردازند. يك تصوير قابل اعتماد بهترين راه براي نشان دادن جامعه محلي و مشتري خود در مورد تجارت شما است.
بيانيه ماموريت خود را تعريف كنيد يك مارك و بيانيه ماموريت آن بايد قابل تشخيص نباشد. توسعه آن اولين گام اساسي براي شروع هر مشاغل است. بيانيه ماموريت كافه شما بايد روشن كند كه كافه شما چه كاري انجام مي دهد ، چرا اين كار را انجام مي دهد و چه چيزي آرزو مي كند كه تبديل شود. آن را به شكلي بيان كنيد كه جامعه محلي آن را درك و با آن ارتباط برقرار كند. به آنها بگوييد كه چگونه بيانيه ماموريت شما كافه شما را از بقيه متمايز مي كند. بيانيه ماموريت شما نبايد طولاني باشد. آن را كوتاه و آسان براي درك نگه داريد. اهميت آن را براي كاركنان خود تأكيد كنيد تا آنها بدانند كه شما براي دستيابي به چه چيزي تلاش مي كنيد. واقعيت هاي روزمره فعاليت يك تجارت بسيار خواستار است اما مهم است كه بيانيه ماموريت خود را فراموش نكنيد. اطمينان حاصل كنيد كه كافه شما هر روز به آن زندگي مي كند.
كافه استراتژي برند
روي مقادير اصلي تمركز كنيدارزشهاي اصلي شما همان چيزي است كه تجارت شما را تعريف مي كند. اين مهمترين چيزي است كه براي شركت شما و نحوه رفتار آن وجود دارد. مقادير بايد هر انتخابي را كه در مورد كافه خود انجام مي دهيد ، از كارمندان ، بازاريابي و تهيه منابع از فهرست تعيين كنند. مقادير شما بايد بخشي از استراتژي برندسازي شما باشد و از بيانيه ماموريت خود پشتيباني كند.
ارزشهاي اصلي خود را با دقت برقرار كنيد و آنها را به جامعه و كاركنان خود ارتباط دهيد. اشتباه نكنيد كه فكر كنيد ارزشهاي شما آشكار است. آيا شما يك صاحب مشاغل كوچك با تمايل به خريد مواد محلي هستيد ، بهترين تجربه ممكن مشتري را به جامعه مورد علاقه خود بدهيد و از يك فضاي گرم و استقبال برخوردار باشيد? اينها ارزشهاي شگفت انگيزي هستند كه بايد بخشي از مكالمه اي باشد كه با جامعه خود باز مي كنيد.
به عنوان يك صاحب مشاغل ، شما بايد روزانه اين ارزش ها را زندگي كنيد. يك رهبر خوب به سادگي به كارمندان نمي گويد ارزش شركت چيست ، آنها دائماً سعي مي كنند خودشان اين ارزش ها را برآورده كنند. اگر به كارمندان آموزش دهيد كه چرا كيفيت يك ارزش اصلي است ، آنها از ارائه خدمات به مشتريان به هر محصولي كه مطابق با استاندارد بالايي كه تعيين كرده ايد نيست ، خودداري مي كنند.
هنگامي كه مشتريان خدمات با كيفيت بالا را تجربه كرده و قهوه ساخته شده با عشق را در كافه شما چشيدند ، آنها تشخيص مي دهند كه تجارت شما در پشت ارزش هاي آن قرار دارد. اين احساس اعتماد مي تواند يك بازديد كننده يك بار را به يك سفير با نام تجاري افتخار تبديل كند.
آگاهي از برندهنگامي كه تعريف كرديد كه كافه شما در چه مواردي قرار دارد ، بايد شروع به اصلاح و تكميل جنبه هاي بصري برند خود كنيد. اين شامل نام ، آرم ، علائم ، كارتهاي وفاداري و منو است. يك نام و جو منحصر به فرد برجسته خواهد شد. اگر تجربه طراحي نداريد يا احساس غرق شدن مي كنيد ، پس كار با يك طراح حرفه اي راهي است كه بايد انجام شود. با اين حال ، اگر احساس مي كنيد خودتان آن را طراحي مي كنيد ، نكاتي را بايد در نظر داشته باشيم.
اطمينان حاصل كنيد كه آرم شما فوراً قابل تشخيص و چشم نواز است. آرم را به هم نزنيد ، نام و يك نماد ساده اغلب كافي است. هويت برند خود را هنگام طراحي آن در ذهن داشته باشيد. يك كافه سرگرم كننده و اواخر شب ممكن است رنگهاي واضحي داشته باشد در حالي كه يك كافه مينيماليستي ممكن است صداي خاموش داشته باشد. اطمينان حاصل كنيد كه متن از هر اندازه خوانا و تميز است. به ياد داشته باشيد ، آرم بايد به همان اندازه خوب روي كارت وفاداري كوچك يا تلفن همراه به نظر برسد. هرگز قدرت يك آرم خوب را دست كم نگيريد. يك آرم منحصر به فرد مي تواند مشتريان را وارد و تشويق وفاداري مشتري كند. در اينستاگرام و فيس بوك پاپ خواهد شد و كاربران رسانه هاي اجتماعي را فريب مي دهد تا به محتواي شما بپردازند. بهترين مشتريان شما خوشحال خواهند شد كه يك آرم به ياد ماندني را روي پيراهن بپوشيد يا محتواي خود را در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي خود قرار دهيد و باعث افزايش آگاهي از برند شما شود.
كافه استراتژي مارك گذاري
منوي خود را تهيه كنيد يك منوي ساده و با دقت طراحي شده مطابق با استراتژي برندسازي شما مدرن و حرفه اي به نظر مي رسد. منوي شما فرصتي بي نظير براي نمايش بيانيه ماموريت شما است. شفاف باشيد و به مشتريان خود اطلاع دهيد كه شما قهوه تازه و محلي بو داده و لوبيا از كجا تهيه مي كنيد. مشتريان به طور فزاينده انتظار اطلاعات بيشتري در مورد منشاء محصولات دارند و از شفافيت كافه شما قدرداني مي كنند. اگر نشان دهيد كه از لوبيا ، منشاء و فرآوري آنها آگاهي داريد ، احتمالاً سفارش و بازگشت را سفارش مي دهيد.
بعد از قهوه ، به غذا فكر كنيد. آيا شما در حال ناهار سالم هستيد يا به كالاهاي پخته شده و معالجه چسبيده ايد? اطمينان حاصل كنيد كه منوي غذايي كافه شما را تكميل مي كند. بهتر است چند مورد عالي داشته باشيد كه به جاي منوي پيچيده اي كه هيچ چيز در آن برجسته نيست ، مي درخشند.
برندها به صورت آنلاين رشد مي كنندحضور آنلاين قدرتمند بخش مهمي از هر استراتژي بازاريابي برندسازي است. آرم خود را به طور برجسته در اينستاگرام و فيس بوك به نمايش بگذاريد. وقتي مي توان مشتريان را وارد بازار كرد و فروش را افزايش داد ، رسانه هاي اجتماعي را نمي توان از دست داد. طرح ها ، علائم و محصولات زيبا در فروشگاه شما محتواي آنلاين خوبي را ايجاد مي كند. شخصيت كافه خود را به اشتراك بگذاريد و با پيروان خود درگير شويد.
رسانه هاي اجتماعي همچنين مكان مناسبي براي به اشتراك گذاشتن ارزش ها و مأموريت شركت شما با جامعه است. مطالبي را ارسال كنيد كه نشان مي دهد چگونه كافه شما با ارزش هاي اصلي خود و چگونگي سازگاري آنها با سبك زندگي مشتري مطابقت دارد. با حفظ هويت برند خود ، با محتواي خود خلاق شويد. مقاله ما را در مورد جذب پيروان بيشتر در رسانه هاي اجتماعي بررسي كنيد.
آيا كافه مورد علاقه شما يك طراحي لوگو كافه خاص دارد? در نظرات به ما اطلاع دهيد ، ما دوست داريم آن را بررسي كنيم!
نوشته شده توسط Bianka Rose Cramblit براي راه قهوه.
Bianka عشق خود را به قهوه مخصوص هنگام تحصيل ادبيات انگليسي در سالهاي دانشگاه خود در ايالات متحده كشف كرد. او معتقد است كه يك فنجان قهوه بهترين همراه نويسنده است و هميشه به دنبال بهترين كافه جديد در هر شهر جديدي است كه از آن بازديد مي كند. يك مسافر مشتاق ، او سه سال گذشته مادريد آفتابي را به خانه خود خوانده است. سرگرمي هاي او شامل پخت ، يوگا و خواندن است.
منابع:
https://mahstudio.ir/blog/cafe-logo-design
و