آرم شما چهره عمومي برند شماست ، بنابراين نياز به پانچ زيادي دارد. اما طراحي لوگو و آرم مؤثر كار ساده اي نيست؛ به استراتژي نياز دارد. خبر خوب: اگر كارهاي پس زمينه را انجام دهيد ، بينش لازم براي تهيه يك آرم را خواهيد داشت كه جلوه اي ماندگار مي بخشد. آنچه در يك آرم وجود دارد اين است.
آرم شما چهره عمومي برند شماست ، بنابراين نياز به پانچ زيادي دارد. اما طراحي لوگو و آرم مؤثر كار ساده اي نيست؛ به استراتژي نياز دارد. خبر خوب: اگر كارهاي پس زمينه را انجام دهيد ، بينش لازم براي تهيه يك آرم را خواهيد داشت كه جلوه اي ماندگار مي بخشد. آنچه در يك آرم وجود دارد اين است.
1. طرحي كه جوهر برند شما را منتقل مي كنديك آرم بايد يك برداشت فوري و صادقانه از فلسفه تجارت شما ارائه دهد ، و بيان كند كه چرا برند شما خاص است. آرم مبتني بر يك فلسفه معتبر برند ، معني دار خواهد بود و اعتماد به نفس را به مخاطبان خود القا مي كند.
بنابراين ، قبل از پرش به استخر طراحي آرم ، واقعاً با مارك خود آشنا شويد. اگر به ويژگي هاي تجاري يا ارزش هاي تجاري فكر زيادي نكرده ايد ، اكنون زمان آن رسيده است. ايجاد يك هويت تجاري كه مخاطبان شما مي توانند با آن ارتباط برقرار كنند ، مزيت اصلي شما را در طي مراحل طراحي آرم به شما مي دهد.
يك آرم همان چيزي است كه به تمايز يك برند از رقباي خود كمك مي كند ، بنابراين مهم است كه تصوير از بقيه متمايز باشد - چيزي كه بسياري از مارك ها با آن مبارزه مي كنند.
طراحي براي انتقال جوهر مارك شما فراتر از شخصيت برند شما است. آرم خود را با توجه به مشتريان ايده آل خود توسعه دهيد. درك شما از مخاطب هدف شما بايد به شدت روي رويكرد شما در طراحي آرم تأثير بگذارد.
نويسنده طراحي هويت تجاري ، آلينا ويلر ، اين حرف را براي گفتن در مورد آرم آمازون دارد ، "فلش به عنوان لبخندي كه خدمات مشتري دوستانه را منتقل مي كند ، دو برابر مي شود و" a "را به" z "متصل مي كند زيرا آمازون همه چيز را به Z ارائه مي دهد. همه آنجاست."
چه-بايد-در-آرم
اين آرم نمايانگر عالي از ارزش آمازون به مشتريان خود است.
2. يك انتخاب سبك مناسبانتخاب سبك يكي از اولين تصميمات طراحي آرم است كه بايد در نظر بگيريد. در اينجا سريع به پنج نوع سبك آرم مي پردازيم تا به شما در يافتن راه خود كمك كند.
چه-بايد-در-آرم
كلمات كليديكلمه كليدي يك آرم است كه به طور انحصاري از متن ساخته شده است - به طور معمول نام تجاري. Wordmarks مي تواند يك انتخاب عالي براي مشاغل تازه شروع شده باشد. از آنجا كه شناخت و آگاهي از نام براي يك تجارت جديد بسيار مهم است ، كل تمركز كلمه كليدي نام تجاري است و هيچ گونه حواس پرتي اضافي ندارد. يك قلم و رنگ مناسب را انتخاب كنيد تا با شخصيت برند شما مطابقت داشته باشد.
چه-بايد-در-آرم
علائم تجارياگر مي توانيد بطور بصري نام تجاري خود را بدون كلمات به تصوير بكشيد ، با استفاده از يك تصوير يا نماد ، يك مارك تجاري ممكن است انتخاب مناسبي براي شما باشد. مارك هاي تجاري معمولاً با سازمان هاي شناخته شده جهاني همراه هستند كه به راحتي از طريق يك نماد به راحتي شناسايي مي شوند. بسياري از مارك هاي معروف امروزي به عنوان علائم تركيبي شروع شده و توانايي خود را براي رها كردن نام / متن به دست آورده اند.
چه-بايد-در-آرم
علائم تركيبييك علامت تركيبي انعطاف پذيري را براي هجي كردن نام شركت در عين حال كه داراي يك تصوير يا نمادي است ، به شما فرصتي مي دهد تا داستان خود را بيشتر توضيح دهيد و نام تجاري خود را از هم جدا كنيد. 56٪ از 100 شركت برتر در سطح جهان از علائم تركيبي استفاده مي كنند.
چه-بايد-در-آرم
نشانهامانند يك علامت تركيبي ، نمادها هم متن و هم يك نماد يا نماد را در خود جاي مي دهند ، اما معمولاً با طراحي متن درون نماد. آنها اغلب يك نشان يا يك مهر را شبيه سازي مي كنند.
آرم هاي سبك Emblem از آنجا كه جزئيات بيشتري دارند انعطاف پذير تر هستند و متن بايد در تصوير متناسب باشد. اگر تصميم داريد با يك آرم به سبك نماد كار كنيد ، اطمينان حاصل كنيد كه در اندازه كافي براي استفاده هاي كوچكتر مانند محصولات تبليغاتي يا عكس هاي پروفايل ، كاملاً واضح و قابل مشاهده است.
چه-بايد-در-آرم
نامه هاlettermarks همچنين به عنوان آرم هاي اوليه يا مونوگرام از آن ياد مي شود ، انتخاب محبوب براي مارك هايي است كه بايد با استفاده از نوعي مخفف ، نام شركت طولاني را ساده كنند. از آنجا كه بيشتر تمركز روي حروف يا حروف اوليه است ، نامه هاي نامه اغلب از يك قلم سبك تر استفاده مي كنند.
پيدا كردن انتخاب سبك آرم يك چالش است? بيشتر بدانيد.
3. نام تجاري شمايك آرم قدرتمند داستان كامل را با يك تصوير بازگو خواهد كرد. در حالي كه برخي از مارك هاي MAJOR ممكن است بتوانند يك آرم به سبك مارك تجاري را بيرون بكشند ، براي مشاغلي كه هنوز نام خانوادگي ندارند توصيه نمي شود.
مگر اينكه نام تجاري شما به طور گسترده شناخته شده باشد (يا بودجه بازاريابي بي پايان داشته باشيد) ، نام تجاري شما يك شناسه اصلي برند است و بايد در طراحي آرم شما گنجانده شود تا اتصالات خود را با مخاطبان خود شروع كنيد.
اگرچه ما از قرار دادن نام تجاري شما در آرم خود حمايت مي كنيم ، اما توصيه مي كنيم از متن ديگري كه مي تواند هنگام تغيير اندازه آرم شما را دشوار كند ، استفاده نكنيد.
Taglines و آدرس شركت يا اطلاعات تماس برخي از ويژگي هايي هستند كه ليست ما را از چيزهايي كه بايد يك آرم داشته باشد نمي سازد. ممكن است مواردي وجود داشته باشد كه اين اطلاعات به عنوان يك عنصر جداگانه مناسب باشد ، اما يك طرح آرم بايد واضح ، ساده باشد و جدا از متن غير ضروري باشد.
4. يك طراحي لوگو رنگي مربوطه رنگ در مورد برند شما چيزهاي زيادي مي گويد. در حقيقت ، مطالعات نشان مي دهد كه رنگ 80٪ شناخت برند را افزايش مي دهد. ذهن انسان براي پاسخ به رنگ برنامه ريزي شده است. به دليل توانايي رنگ در تأثيرگذاري بر رفتار و احساسات ، انتخاب رنگ بايد به شدت تحت تأثير ترجيحات مخاطب هدف شما باشد. با درك كمي در مورد روانشناسي رنگ و نحوه انتخاب رنگ هاي مناسب آرم ، مي توانيد برخي از ويژگي هاي اصلي برند و طراحي گرافيك خود را برجسته كرده و با مصرف كنندگان ارتباط برقرار كنيد.
منابع:
http://graphicdesign.arzublog.com
و