نكات طلايي طراحي لوگو چيست؟

طراحي هويت بصري برند

نكات طلايي طراحي لوگو چيست؟

۵ بازديد

طراحي لوگو به دانش ، مهارت و تجربه زيادي نياز دارد. عناصر زيادي براي در نظر گرفتن وجود دارد ، و سؤالاتي كه بايد از خود بپرسيد مي تواند در هنگام تازه كار در تجارت زياد شود.

طراحي لوگو به دانش ، مهارت و تجربه زيادي نياز دارد. عناصر زيادي براي در نظر گرفتن وجود دارد ، و سؤالاتي كه بايد از خود بپرسيد مي تواند در هنگام تازه كار در تجارت زياد شود. اگر در حال ايجاد يك طرح آرم جديد از ابتدا هستيد ، بايد در مورد چگونگي نمايندگي برند ، محصول يا شخصيت فرد فكر كنيد. و اگر يك آرم موجود را به روز مي كنيد ، آيا بايد جهت را تغيير دهيد تا يك جمله بزرگ بيان شود? يا بايد از طرح آرم موجود براي جلوگيري از بيگانه كردن مشتريان ديرينه ، ترفندهاي جزئي ايجاد كنيد?
با اين سؤالات بزرگ ، مي توان سخت دانست كه از كجا مي توان با ماموت طراحي يك آرم را شروع كرد. بنابراين براي كاهش اندازه ، ما 15 قانون طلايي براي طراحي آرم ايجاد كرده ايم. اين ليست مفيد از نكات طراحي آرم ، هم در فرآيند طراحي و هم در نحوه اجراي طرح شما به عنوان بخشي از يك استراتژي گسترده تر از برند متمركز خواهد شد. آرم مناسب با محصول مناسب تراز شده است و در نهايت مي تواند به يك دارايي بي ارزش تبديل شود. فقط به فكر نايك ، قوس هاي طلايي مك دونالد ، مرد ميشلن ، ستاره سه گوش مرسدس يا نماد Woolmark باشيد. اينها فقط تعداد معدودي از نمونه هاي برجسته هستند. براي اينكه بهترين طراحي ممكن براي دستيابي به طول عمر و قابليت تشخيص مشابه را داشته باشيد ، حتي در يك منطقه طاقچه كوچكتر نيز وجود دارد ، مي تواند ويژگي هاي جهاني را كه توسط هر طرح آرم موفق به اشتراك گذاشته شده است ، در نظر داشته باشيد.چرا طراحي آرم مهم است?آرم ها مهم هستند زيرا آنها معمولاً اولين قطعه مارك تجاري هستند كه مشتري بالقوه مي بيند. آنها همچنين بخشي از مارك تجاري هستند كه اغلب بيشترين تأثير را بر ما مي گذارد و در صورت موفقيت ، طولاني ترين زمان در كنار ما مي ماند. يك آرم مي تواند چيزهاي زيادي راجع به يك مارك براي ما تعريف كند ، از جمله (گاهي اوقات) چه كاري انجام مي دهد و چه چيزي را در نظر دارد. هنگامي كه مصرف كنندگان با يك طرح آرم ارتباط برقرار مي كنند ، اغلب تمايل بيشتري براي سرمايه گذاري وقت يا پول خود در شركت يا محصول دارند. البته ، يك آرم به هيچ وجه تنها عنصر در برندسازي موفق نيست ، اما گرفتن حق از ابتدا ضروري است زيرا اغلب در مركز كل استراتژي برند است. بيشتر طراحان مي توانند يك آرم مناسب و معقول ايجاد كنند ، اما براي اجراي يك طرح آرم كه واقعاً بي نظير ، جذاب و به ياد ماندني است ، تركيبي ويژه از مهارت هاي طراحي ، تئوري خلاق و كاربرد ماهرانه را مي طلبد. نگاهي به انتخاب ما از بهترين آرم ها براي نمونه هايي از طراحي آرم در بهترين حالت خود بيندازيد.
قوانين طلايي طراحي آرمصدها ، حتي گاهي هزاران مارك براي جلب توجه ما رقابت مي كنند. اين بدان معناست كه مارك ها براي جلوگيري از سردرگمي بايد خود را از نظر بصري متمايز كنند. تمايز از طريق طراحي هويت برند حاصل مي شود - طيف وسيعي از عناصر كه با هم كار مي كنند تا تصويري متمايز از برند را در ذهن ما ايجاد كنند. طراحي هويت برند مي تواند همه چيز را از لباس ، گرافيك وسايل نقليه ، كارت ويزيت ، بسته بندي محصول ، تبليغات بيلبورد و ليوان هاي قهوه و ساير وثيقه ها ، از طريق سبك عكاسي و انتخاب فونت ها شامل شود.
وقتي به شخصي فكر مي كنيد كه به نوعي در زندگي شما تأثير گذاشته است ، احتمالاً مي توانيد تصوير آنها را به نظر بياوريد. همين مورد در مورد مارك ها نيز صدق مي كند. يك آرم به عنوان چهره يك برند عمل مي كند و به مردم امكان مي دهد با آن ارتباط برقرار كرده و آن را به خاطر بسپارند. بنابراين ، هدف از طراحي آرم بايد ايجاد چيزي باشد كه افراد بتوانند هنگام فكر كردن در مورد تجربيات خود با يك محصول ، شركت يا خدمات ، به راحتي تصوير كنند.

منابع:

http://forum.submitexpress.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=3623204

و

https://www.creativebloq.com/graphic-design/pro-guide-logo-design-21221

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.